-
Kategorie
- Dziecko/Artykuły dziecięce
- Psy
- Koty
- Dom
- Ogród
- Turystyka i rekreacja
-
IT
- Apple
- Auto-Moto
- Baterie/Akumulatory
- Drukarki/Urządzenia wielofunkcyjne
- Dyski twarde
- E-czytniki
- Głośniki/Słuchawki
- Gry i konsole
- Kable
- Karty graficzne
- Klawiatury i myszki
- Komputery
- Listwy zasilające
- Materiały eksploatacyjne
- Monitory
- Napędy optyczne
- Nośniki danych
- Notebooki
- Obudowy/Zasilacze
- Oprogramowanie
- Pamięci
- Płyty główne
- Procesory
- Projektory/Tablice
- Rozwiązania 3D
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Torby/etui/plecaki
- Tunery TV
- Urządzenia pomiarowe
- Akcesoria komputerowe
- Serwery i Sieci
- Telefony i GPS
- TB
- Foto i Optyka
- AGD
- RTV
- Biuro
- Oświetlenie
- Fitnes i Sport
- Narzędzia
- Specjalne
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
Kategorie
-
Apple
-
Auto-Moto
-
Baterie/Akumulatory
-
Drukarki/Urządzenia wielofunkcyjne
-
Dyski twarde
-
E-czytniki
-
Głośniki/Słuchawki
-
Gry i konsole
-
Kable
-
Karty graficzne
-
Klawiatury i myszki
-
Komputery
-
Listwy zasilające
-
Materiały eksploatacyjne
-
Monitory
-
Napędy optyczne
-
Nośniki danych
-
Notebooki
-
Obudowy/Zasilacze
-
Oprogramowanie
-
Pamięci
-
Płyty główne
-
Procesory
-
Projektory/Tablice
-
Rozwiązania 3D
-
Systemy do wideokonferencji
-
Tablety
-
Torby/etui/plecaki
-
Tunery TV
-
Urządzenia pomiarowe
-
Akcesoria komputerowe
IT -
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
Gra Weather Machine (PL)
- Paczkomaty InPost 14
- Kurier 20
Gra Weather Machine (PL)
Weather Machine to zaawansowana gra planszowa zaprojektowana przez Vitala Lacerdę (On Mars, Kanban EV), w której gracze wcielają się w role naukowców starających się poprawić działanie generatora pogody stworzonego przez genialnego profesora Lativa. Generator miał za zadanie utrzymywanie idealnej pogody na świecie - farmy potrzebują czasami deszczu, a w kurortach powinno wiecznie świecić słońce. Jednak okazał się maszyną niedoskonałą - jego działanie zakłóca pogodę w innych miejscach na świecie. Celem naukowców jest prowadzenie eksperymentów i badań nad pogodą, publikowanie prac naukowych, dzięki którym uda się udoskonalić maszynę, a może nawet otrzymać za to Nagrodę Nobla. Podobnie jak w poprzednich grach duetu Vital Lacerda i Ian O'Toole, tak i tutaj zetkniecie się z artystycznym dziełem sztuki. Duża kolorowa plansza, kilkadziesiąt customowych meepli robotów, a do tego drewniane tokeny ksiąg, które zastąpiły zwykłe tekturowe żetony.
Wasze Pracownie
Rozgrywka w Weather Machine składa się z szeregu rund, a każda z nich dzieli się na 3 fazy: Tur Graczy, Uruchomienia Generatora Pogody i Końca Rundy. Pracownia (plansza gracza) to wasze pole dowodzenia, składająca się z kilku głównych obszarów. W Warsztacie, znajdującym się z prawej strony, będziecie przechowywać Roboty i Chemikalia, a także budować nowe prototypy przy wykorzystaniu Części Maszyn. Z kolei znajdujące się w środku tory Zezwoleń takie jak Badania, Rozwój i Nauka są niejako waszymi zasobami i pozwalają wykonać poszczególne akcje.
Miejsce badań
Plansza gry składa się z 4 głównych Lokacji, a każda z nich oferuje wiele akcji do wykonania. W obszarze Zaopatrzenia będziecie mogli zbudować nowe Roboty, rozbudować swój Warsztat albo pozyskać Chemikalia. Rząd pozwoli wam sprzedać Część Maszyny lub zabezpieczyć Dotacje. W Laboratorium przygotujecie Eksperyment i opublikujecie wyniki swoich Badań, z kolei w obszarze Badań i Rozwoju dokonacie Przełomu, czyli skonstruujecie prototyp na podstawie swoich Badań, za co też otrzymacie punkty i nagrody. Aby wykonać daną akcję, musicie umieścić na niej swój meepel Naukowca i wydać określone Zezwolenia.
Koniec gry
Gra dobiegnie końca, jeżeli zostanie spełniony jeden z czterech warunków: ktoś z was otrzyma Nagrodę Nobla, na wystawce zostanie umieszczony ostatni kafel Eksperymentu, Rządowy Generator zostanie ukończony albo wszystkie pola Badań w Lokacji Badań i Rozwoju będą zajęte. Aby wyłonić zwycięzcę, dodajcie do aktualnego stanu punktów: liczbę punktów zgodną z końcowymi pozycjami znaczników na torach Grantów, po 5 punktów za każdy spełniony kafel Celu i 5 punktów za zdobytą Nagrodę Nobla. Gracz z największą liczbą Punktów Klimatu najbardziej przysłuży się naszej planecie i zwycięży!
Pakiet Ulepszeń - Sabotażyści
Kydarkovia Inc. zamierza zniszczyć Lightning Technologies! Wysłali swoich dwóch najlepszych szpiegów gospodarczych, znanych jako Agent Biały i Agent Różowy, by wykradli informacje i udaremnili pracę Lativa. Mają za zadanie skompromitować go przed Rządem i zapewnić, by to Kydarkovia otrzymała w przyszłości kontrakt związany z kontrolą pogody. Niestety ochrona korporacji jest zbyt zajęta sprzątaniem bałaganu wywołanego przez eksperymenty Lativa. Dlatego musisz dokończyć swoją pracę będąc narażonym na ingerencje ze strony nikczemnych sabotażystów.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
84727 |
Rodzaj | Planszowe |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 4 |
Czas gry | 150 min |
Wersja | Podstawa |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 14 lat |
Materiał | Tektura |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
|
Oznaczenia | CE + 0-3 + Male czesci + zadlawienie |
-
Polecane
-
Podobne produkty