-
Kategorie
- Dziecko/Artykuły dziecięce
- Dom
- Ogród
- Psy
- Koty
- Biuro
- AGD
- RTV
- Oświetlenie
- Foto i Optyka
- Telefony i GPS
- SmartWatch
-
IT
- Apple
- Dyski twarde
- E-czytniki
- Głośniki/Słuchawki
- Gry i konsole
- Kable
- Karty graficzne
- Klawiatury i myszki
- Komputery
- Monitory
- Napędy optyczne
- Nośniki danych
- Notebooki
- Obudowy/Zasilacze
- Oprogramowanie
- Pamięci
- Płyty główne
- Procesory
- Projektory/Tablice
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Akcesoria komputerowe
- Serwery i Sieci
- Gaming
- TB
- Auto-Moto
- Narzędzia
- Zdrowie i uroda
- Odzież, obuwie, okulary, biżuteria
- Gadżety
- Turystyka i rekreacja
- Fitnes i Sport
- Oferta świąteczna
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
Kategorie
-
Apple
-
Dyski twarde
-
E-czytniki
-
Głośniki/Słuchawki
-
Gry i konsole
-
Kable
-
Karty graficzne
-
Klawiatury i myszki
-
Komputery
-
Monitory
-
Napędy optyczne
-
Nośniki danych
-
Notebooki
-
Obudowy/Zasilacze
-
Oprogramowanie
-
Pamięci
-
Płyty główne
-
Procesory
-
Projektory/Tablice
-
Systemy do wideokonferencji
-
Tablety
-
Akcesoria komputerowe
IT -
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Gra Virtu
- Paczkomaty InPost 14
- Kurier 20
- Kurier (Pobranie) 28
Gra Virtu
- Rozbudowana strategia area control osadzona w świecie renesansowych Włoch.
- Stań na czele Florencji, Neapolu albo Rzymu, zadbaj o sztukę, gospodarkę oraz wojsko i uczyć swoje miasto hegemonem XVI-wiecznej Italii.
- Asymetryczna rozgrywka, pula zmiennych akcji i wiele dróg do zwycięstwa.
Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia. Na półwyspie Apenińskim zmalały wpływy wielkich mocarstw, a miasta-państwa tamtego regionu Florencja, Wenecja, Mediolan, Rzym i Neapol przystępują do walki o dominację. Jako ich przywódcy, staniecie przed wyzwaniem uczynienia z nich lokalnych potęg. Zarządzajcie swym miastem, dbając o rozwój gospodarki, kultury i wojska. Przedstawiajcie się jako ludzie renesansu, bądźcie mecenasami sztuki i dochodźcie swych praw na drodze dyplomatycznej. W razie czego jednak nie bójcie się użyć siły, gdyż czasami tylko ona może przynieść pożądane rezultaty. Virtu jest grą asymetryczną. Tutaj każda z pięciu dostępnych frakcji posiada swoje mocne i słabe strony. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg, a elementów losowości praktycznie nie ma.
Rodowy prestiż
Przystępując do gry w Virtu, staniecie na czele jednej z pięciu potężnych dynastii: Aragonów z Neapolu, Sforzów z Mediolanu, Medyceuszy z Florencji, Dożów z Wenecji albo Borgiów z Rzymu. Waszym nadrzędnym celem stanie się posiadanie jak największej liczby Punktów Prestiżu, które będziecie zdobywać kolejno za: kontrolowane Miasta, postępowanie na torze Patronatu, poziom Wpływów Religijnych, zdobyte Trofea Wojskowe, Sojusze polityczne z wielkimi mocarstwami (Królestwo Francji, Imperium Osmańskie, Świętej Cesarstwo Rzymskie) oraz działanie niektórych kart i kafelków.
Komnaty i Przedsionki
Gra podzielona jest na Lata (rundy), składające się z dwóch faz. Podczas Wiosny wykonujecie akcje, a następnie rozpatrujecie Oblężenia i ustalacie Porządek Tury. Z kolei podczas Zimy wypłacacie żołd, rekrutujecie Żołnierzy i zawiązujecie Sojusze. Centrami waszego dowodzenia staną się Pałace, czyli plansze Akcji, na których widnieją Komnaty z nadrukowanymi akcjami: Zarządzania, Patronatu, Handlu, Przejęcia, Manewru i Intrygi. Na krawędziach plansz znajdują się Przedsionki, gdzie będziecie umieszczać pozyskane karty Dworzan. Z kolei zdobyte kafelki trafią nad wasze plansze do tzw. Strefy Wpływów.
Zarządzanie imperium
Na początku fazy Wiosny przesuwacie znacznik Akcji bazowo o maksymalnie 2 pola z jednej Komnaty do drugiej, wykonując przypisaną do tej Komnaty akcję. Do każdej akcji potrzebne są określone zasoby, takie jak Floreny, Korona, Krzyż albo Statek. Będziecie je pozyskiwać z kafelków lub kart znajdujących w samych Komnatach (karty Akcji i Usprawnień). Jeżeli zabraknie wam zasobów, możecie wykorzystać te znajdujące się na kartach Dworzan, a następnie odwrócić je na wyczerpaną stronę. Dworzanie znowu staną się aktywni, kiedy ich odwiedzicie, czyli w chwili gdy znacznik Akcji minie ich Przedsionek.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
84895 |
Rodzaj | Strategiczne i ekonomiczne Planszowe |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 5 |
Czas gry | 150 min |
Wersja | Podstawa |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 14 lat |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
|
Oznaczenia | CE + 0-3 + Male czesci + zadlawienie |
-
Polecane
-
Podobne produkty