Przyjmij jedną z tajemniczych tożsamości i spraw, by inni odgadli, kim jesteś. Przedstaw swoją postać najlepiej, jak potrafisz, używając kart z piktogramami. Korzystaj z nich oszczędnie, bo każdej rundzie wcielisz się w nowego bohatera, a liczba Twoich kart będzie maleć! Czy jesteś w stanie działać jako sprawny informator i bystry obserwator jednocześnie?
Ukryta tożsamość to niebanalna gra skojarzeniowa, w której wykorzystujemy karty z prostymi grafikami, by przekazać innym graczom informację o tym, w jaką postać się wcielamy. W tym samym czasie obstawiamy możliwe tożsamości innych graczy, musimy więc nie tylko celnie dobierać swoje skojarzenia, ale też trafnie interpretować podpowiedzi pozostałych.
Na czym to polega?
W każdej rundzie wykładamy w odpowiednich miejscach 8 losowych kart postaci.
Każdy z uczestników otrzymuje 1 z kluczy z numerem odpowiadającym karcie, określającej ukrytą tożsamość.
Naszym zadaniem jest naprowadzenie innych, aby odgadli, o którą postać chodzi. W tym celu wykorzystujemy specjalne karty piktogramów. Każde z nas zaczyna z 10 kartami i nie będzie dobierało kolejnych! Cała rozgrywka trwa 4 rundy, warto więc rozsądnie dysponować swoimi obrazkami.
W danej rundzie możemy wykorzystać od 1 do 3 piktogramów. Umieszczamy je w specjalnych sejfach po wybranej stronie: zielonej, aby poinformować, jaka jest nasza postać lub czerwonej, aby poinformować, jaka nie jest.
Wszyscy gracze równocześnie i w tajemnicy obstawiają tożsamości przeciwników.
Gdy każdy odda swoje głosy, przyznawane są punkty. Gracz otrzymuje po 1 punkcie za każdą poprawnie odgadniętą postać innego gracza oraz za każdego przeciwnika, który poprawnie odgadł jego postać.
Zwycięża osoba, która po 4 rundach zgromadzi najwięcej punktów.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Podobają Ci się kalambury, ale nie lubisz wychodzić na środek i wymachiwać rękami przed całą grupą? Ukryta tożsamość jest dla Ciebie! Tutaj również musimy wykazać się umiejętnością niebanalnej komunikacji, a wszystkie informacje przekazujemy za pomocą obrazków.
Gra pozwala ćwiczyć nieszablonowe myślenie i skojarzenia, a ponadto pozwala jeszcze lepiej poznać naszych znajomych. Obserwowanie, jakimi drogami błądzą ich umysły, może być tyleż cenne, co zabawne i zaskakujące!
Oprócz zwykłej rozgrywki, w której każdy gromadzi punkty dla siebie, instrukcja opisuje też specjalny tryb współpracy.
Informacje o produkcie
Nr katalogowy
FUSEC-PL R0 1
Rodzaj
Rodzinne i towarzyskie
Planszowe
Min. liczba graczy
3
Max. liczba graczy
8
Czas gry
30 min
Wersja
Podstawa
Wersja językowa
Polska
Wymagania wiekowe
od 12 lat
Materiał
Papier / Makulatura
Tektura
Płeć
Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie
Nie
Baterie w zestawie
Nie
Zasilanie
Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
Plansza
8 x Sejf
8 x Tajemniczy klucz
8 x Znacznik
8 x Żeton punktacji o wartości 30
64 x Klucz do głosowania (po 8 dla każdego z graczy)
90 x Dwustronna karta z piktogramami
150 x Dwustronna karta postaci
Instrukcja
Oznaczenia
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.